IT'S ME AND JESUS, HAND IN HAND!

Haudiiduudiie
I've just experienced.. the last supper.


Yes, som Jesus har jag just gått igenom den siste måltiden. Visst han gick ju igenom den sista forever medans jag gick igenom dagens sista.. must've sucked to be him.

Man ska till sjukhuset imorgon för en liten mini operation, nothing fancy - just in and out, badda bing badda boom. Tänker inte säga vad det är jag ska göra men får inte käka efter 00.00, sucks! Inte för att jag äter ofta efter 00.00 men bara för att jag inte får det, så kommer jag vilja det. Fucked up, yes..

Men nu har jag käkat och har bestämt mig för att sova, imorgon blir det även träff med Arbetsmarknads folket. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0