FUCKED UP NIGHT!

Jiiiiiszeeees in heaven!


Jag har sovit sååå dåligt! La mig typ halv 3 men somnade aldrig helt, var alldeles för pigg. Tror att jag slumrade till vid kanske 4 tiden men asso hade typ sjukt högt blodsocker under hela natten ( don't know why ) och högt blodsocker equals kissnödig-het och törstighet så drack ju upp en hel liter mjölk under bara natten, uft!

Nu är man i alla fall vaken för att snickar-männen är här, i negativ mening. Igår när dem hade vart här så märkte vi att dem gjort typ fulaste borrhålet vid ett ställe, verkligen skit fult, synligt och det går typ inte att fixa.. känns som om att dem som "äger" Gamla Fornhöjden (Akelius, blööää) bara låter det bli sämre och sämre verkligen.

Men men.. sitter här också och undrar: huuuur jävla ofta kör dem programmet How I Met Your Mother ?!!? Alltså jag trooor att dem kör det på både 3.an OCH 6.an och jag vet att sammanlagts så körs det MINST 3 ggr, för jag brukar kolla på det mitt på dagen - reprisen kommer på natten och ah, nu kollar jag på klockan 08:45 på morgonen.. har iiingeen aning om vad det här är för avsnitt x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0