FRAMTIDA TATTUERING ?

* gäsp


NU är snubbarna här... visste inte ens om dem skulle komma för dem sa: vi kommer senare i eftermiddag eller imorgon. p.g.a att jag skulle flytta möblerna och sånt så nu har jag liksom legat och halsovit i typ 2 timmar. Sovit en halvtimma, vaknat, sovit en halvtimma, vaknat o.s.v för att jag vart så orolig att jag inte skulle ha hört när dem plingade på. Men men..

Satt och funderade över en framtida tattuering. Tror nog att jag kommer att göra den och det är alltså symbolen till vänster. Det är en symbol för diabetes och jag funderar på att sätta den på vänstra handleden typ 1 - 1&½ dm hög. Varför jag vill ha den är för att om jag skulle däcka någonstans p.g.a min diabetes, exempelvis utomlands, och folk inte kan få liv i mig så ska läkarna förhoppningsvis känna igen den symbolen. Under så har jag även tänkt skriva diabetes eftersom det är så det stavas på svenska och på engelska så ah, win-win situation.

Sen att symbolen är ganska grym är ju inget fel, ser ut som värsta arme loggan hehe. Så yeap, den kan man nog styla upp till något riktigt coolt :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0