ALEX BULLÓN A.K.A EL TISHA <3

HYPE, HYPE, HYPE, HYPE!



Alltså jag är så extremt hypad just nu och det känns så bra, varför är jag hypad undrar ni ( ? ) Well, let me tell you all.

För några veckor sen så fick jag genom min ursöta House, och nu, streetdance lärare Jacqueline reda på vem Alex Bullón a.k.a El Tisha är. Det är då en kille från Brasilien ( ofta bosatt i USA L.A ) som är så jävlaaa grym på att dansa, alltså han har typ exakt den stilen som jag själv tycker att jag har - bara det att han är typ 15 ggr bättre!

 

  • ALEX STIL ( i MITT huvud): Jag tänker streetdance som grund, men ofta väldigt girly - lite comercial hiphop. Han steg går liksom: snabbt, snabbt, snabbt - saaaktaa.. snabbt, snabbt - saaktaa. PLUS att han dansar med hela kroppen: Hans ben följer inte bara efter överkroppen utan om hans armar går åt vänster så kan hans ben lika gärna gå åt höger.. hans över och underkropp har liksom en koreografi var, fast dem är ändå syncade. 

Total McDonalds moment: I'm LOOOVING IT!


Men jaa.. så varför är jag hypad ? ) .. still haven't gotten to that point yet. Men i alla fall, kära Jacqueline a.k.a Kyckling har då suttit och mailat lite smått med denne Alex ( inte fan visste jag att det var så lätt att få tag i honom.. stackars Alex, he won't even know what hit him after I'm done with him ) och då pratat om hur hon jätte gärna skulle vilja få följa efter honom i ca 3 veckor i Brasilien, liksom LEVA MED ALEX i 3 veckor och att han då samtidigt ska berätta allt han vet om dans för henne liksom, kortfattat: Hon är mowgli och hon vill att Alex ska bli hennes Baloo - jag ska lära dig aallt jag kan.


ooooh, undra om jag kan få vara Bagheera då och gå runt och kasta massa spydiga kommentarer ?!!? :D
Jag gör det ju annars ändå så varför inte liksom 
( ? ) HIHI! Nej verkligen inte.. jag kommer bara ge KÄRLEK!


... och ah, den jäveln verkar ha naappaat på hennes små ideér!! Liksom hoow coool isn't thaaat ?!!? GOOOSH!! Haaha. PLUS att han verkar taggad på att komma till Sverige för att ha några workshops ( allting går i slow motion. oooooh han kommer ångra den dagen han möter mig hihi.. but I sure as hell won't haha ). Alltså för seriöst, jag bryr mig inte. Han kan ha workshops i Göteborg och Kiruna om han vill, jag KOMMER vara där.

Så ah, hade tänkt skriva värsta texten här om vad dans betyder för mig o.s.v men det får komma i ett annat inlägg för detta får fan tillägnas Alex och lille Kentucky Fried Kycklingen, hehe.

Här kommer 2 klipp med honom som asso, bara lyseeeer utav hans grymhet!  ;D  ( hihi känner mig som ett 12 årigt flick fan till BackstreetBoys på -90 talet haha )







( och Kyckling.. jag vet att ingenting är spikat men ändå. Jag måste få hypa lite hehe )


Kommentarer
Postat av: Jacqueline

DU E SÅ SÖT niklas! Fan gillar ditt inlägg! men han kommer från Barcelona, ej brasilien ;) dock hade det vart soft att åka dit haha. men ja vet helt sjukt om vi får hit han vore såååååå grym. Då dör vi båda två haha(!) kommer vara helt upphypade...kommer typ inte kunna få fram ett ord till han haha. Hål tummarna att amal nappar på Blue hill :D för Alex är fett på :) då ska han bo hos mig höhöh...damn ja har pojkvän..plus ja vet ej om han e gay? Får ta reda på det..haha :P

2010-01-03 @ 18:07:33
URL: http://finest.se/medenlatteihanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0