DAN, DAN - BE MY MAN! ... PLEASE ( ? )

Whaaaaat's uuuup!
How ya doooiin Sweedeen ( ? )


Sitter här och mår bra och ah, kände bara att jag kan nog skriva lite  :)  Morsan kom hem för någon timma sen och sötast hon är, älskar min mami! Hon hade köpt 2 st prydnadskuddar som är jääättee fina till min säng ( fick överkast och sånt i julklapp så hon ville fräscha upp den ännu mer ) plus - att hon hade köpt en kokosboll till moi, hehe. Hon hade köpt semlor till alla andra men ah, mi not lajki semla så mycket så det fick bli kokosboll istället :D 

Så nu sitter jag här och mår fin fint.

Känner att jag vill dansa, dansa, dansa. Igår var man med några kompisar från YF på Balett Akademin för att gå på Dan Gill's gratis workshop - gratis är gott! och asso.. va äre med mig och workshops ?!!? Haha, vi kom dit typ 30 min tidigare och vad får vi för message: det är fullt.

Nej, det kan inte vara fullt. Vi har åkt i över 1 timma för att komma hit.

Men joo, det vare. Vi frågade om man fick sitta och kolla på vilket var ok om man frågade Dan så ah.. vi gick in med alla dansare som redan hade skrivit upp sig och satte oss vid sidan om och funderade på om vi skulle hoppa in.. för det faaanns liksom plats längst bak.

Efter en stund ser jag Jacqueline hoppa in i massan med sin kompis ( dem hade också kommit för sent ) och de ändå jag tänker då är: om hon göre, då ska jag också göra det! haha, hon har bra inflytande på mig hehe. Så vi springer in i massan med korta 14 åriga flickor och ställer oss längst bak och börjar värma upp.
Det slutar i alla fall med att jag får min underbara dos utav den oh-så-sexiga Dani ^^ Jag får lära mig en liten del utav hans coola koreografi och jag har fått dansa  :D  Kämpar man inte så kommer man ingenstans här i livet.

Så ah, nu känner jag bara att jag vill dansa mer, mer och mer. 1 timma räcker verkligen inte. I wanna do the beed dance with Dan, mwuoahaha. Fast seriöst, jag försökte ge honom en ny chans efter att Jacqueline sagt att han verkar så snäll o.s.v men no, I'm just ain't feelin' it. Han känns dryg.. överlägsen och ah, divig. När han var hos oss på JAM och jag gick för att tacka honom ( och ah.. inbillade mig kanske att en porr-scen skulle inspelas efter att jag sagt tack men ah.. det hände ju aldrig ) så sa han bara tack och vände om mot stereon och fortsatte med musiken.. av-snoppad ? yeeeaaah!

Så ah, vet inte.. får väl typ ha min "dröm-daniel" i huvudet och ah, ignorera reality. I min dröm så vill han slita av mig kläderna så fort som vi är klara med lektionen, yes sir. Säkert i verkligheten också men han är väl blyg I guess  ;)   

Men nu ska jag strecha tror jag.. är sååå oinspirerad, men gjorde ingen speciell strech igår ( dock rörde jag iaf på mig ) så känns som om att jag måste strecha idag annars kommer jag ångra det imorgon.


Kommentarer
Postat av: Saadet

Najs blogg du har:) Ska vi följa varandra på bloglovin, det skulle vara kul tycker jag :) Kraaaaaam!!!

2010-01-12 @ 19:40:35
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0