KRÄFTA - RÖD. NIKLAS - FIERCE.

Går in på toaletten, kollar in i spegeln och ser..
.. en kräfta ( ? )


Nästa lördag så kommer vi ha en photoshoot på JAM Dancestudios där vi i YF gruppen ska ta PR bilder för JAM's nya hemsida som kommer upp snart. Vi kommer da ta gruppfoto på YF gruppen, personliga foton och sen ett gruppfoto på alla i gruppen - utklädda till sina karaktärer till showen i maj ;)

Det kommer bli så HELLA NICE alltså!! Ser fram emot det så enormt.. Just nu så känner jag bara hur dansen typ sprudlar i mig, har inte fått dansa liksom ett rejält danspass sen i December och det sucks big time! Har så mycket överskottsenergi så att det är sjukt och efter att ha sett alla Vogueing och Waacking battles på Streetstar festivalen så har liksom en helt ny sida utav mig utvecklats, den mer bögiga Niklas som inte går någonstans utan att gå som på en catwalk, say it with me: fierce, fierce, fierce - work it, work it, work it - POSE!

Står typ 24/7 och posar framför speglar och försöker komma på coola, annorlunda poser för fotograferingen. Det som jag dock är rädd för är att dem typ kommer säga hur vi ska stå, posa, se ut o.s.v. Hoppas VERKLIGEN inte det för jag skulle så jätte gärna bara få freaka ut framför kameran.. Så hoppas inte Jaana är rädd för lite annorlunda, different is good.

Men just ja, kräft delen. Nej! Jag har inte kräfta.. jag ser bara ut som en. Tänkte att ok: fotografering = måste se snygg ut. Så då måste man ju gå och sola lite, första gången sedan i somras och jag lägger mig såklart i 30 min * stupid *. När jag kom hem så berättade jag för morsan bara: asso jag kände ingenting, solariumet kändes skit svagt. Men hon sa att det säkert kommer senare and boooy did it! I'M PINK!!

Visst pratade jag om att min lite mer bögiga sida börjar utvecklas men menar mer då den mer fierca-runway-diva-with-a-bitchy-attitude sidan.. inte my-litle-ponny-bögen-som-bajsar-regnbågar och är rosa som en telletubies liksom. Shit är verkligen bränd för känner hur de bränner, måste nog ta och se om det finns något jag kan smörja in mig med, sommar á la Ungern all over again. Men men, brunare SKA jag bli tills fotograferingen. Tandblekningen verkar inte funka speciellt på mig för tänderna verkar inte kunna bli så vita som jag vill men kanske kör en vända med den också ;)

Ska i alla fall göra en annan stor make over och det är att jag kommer färga om håret svart ( ingen suprise där liksom ) och sedan göra en mowhak, yes! Kände att jag behövde en frisyr som är lika fierce som min egna personlighet så ah, ska fixa det nästa vecka. Dock är det inget jag tänker ha ute annars, den är strickly för fotograferingen och ah, får hoppas på att det inte blir för kort så att jag inte kan styla det snyggt efteråt.. men det får vi se då hur det blir. För jag klippte mig ju liksom dagen innan nyår, ny frisyr, och jag gillar verkligen den så efter mowhaken så är det tänkt att jag ska gå tillbaka till den första typ sido-mowhaken hehe.

Men men.. nu måste jag verkligen gå och smörja in mig 'cause ma back is killin' me fo shu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0