TIRED, YES!!!

Frustration, frustration, frustration.
My day.


OH-MY-GOOOOD!!!  Jag har aaaldriiig svettats så mycket som jag gjorde idag, damn!  Dansat 3 timmar: first Balette then Streetdance, jeeeesz.  Men, jag måste erkänna att jag mådde fett bra efter baletten idag.  Inte rört på mig under hela fucking sommaren och att nu bara få köra mega-stretching-passet. för det är fan va baletten är då vi verkligen ser till att stretcha.. våran balett lärare kör verkligen hela kroppen - älska.

 

Känns verkligen som om att någon har trampat på hela min kropp, hehe  x)  Men men.. annars äre helt ok. Jävligt jobbigt dock att behöva vara hemma hela dagarna, asso damn! Skit tråkigt att inte ha något jobb, jag vill jooobbaa!! Få rutin, jag vänder på dygnet på liksom 5 sek så fort jag är ledig fan, usch. Så vill ni ha städat i eran lägenhet så städar jag gärna med endast förkläde på mig, I'm desperat, I'll even bring my own apron! 

 

Har även klippt mig idag och som vanligt vet jag inte om det blev bra förens imorgon eftersom min älskade Donni på Hairfashion Academy klipper underbart men inte stylar som jag vill så jag får se imorgon om det blir snyggt efter att jag stylat det  ;)  CHI-CHING!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0