MUSIK TIPS

Maria gracia plena..
ave, ave dominus.. dominus decum.


Hallo everybody! 
Ja, jag sitter och skriker lungorna ur mig till Celine Dions cover på Ave Maria >tryck här<
and I'm loving it  :) Sitter även och bombar Kylie Minogue's nya låt Like a drug ( längre ner i inlägget ) för vi började med en koreografi med Jazzen på den låten igår och jag älskar de  ;D  Låten är väldigt "Girlyliscious" a.k.a "Pussycat Dolls" aktig >tryck här< vilket som många vet är lite Stripper-on-the-down-low vilket den lilla slampan i mig älskar, hootch it out bitch!

Så jaap, just nu mår jag fin fint. Idag vet jag dock inte vad jag ska göra, blir nog att ta det ganska lugnt. Måste komma på minst 2 låtar tills imorgon som jag vill göra ett solo till, ska då ta med dem låtarna till dansen imorgon och ha som ett utvecklingssamtal med 2 lärare och prata om vilken som är bäst o.s.v, allt detta inför våran dansuppvisning nästa sommar - yes, vi har redan börjat med det  ;)  Så it's gonna be fierce och när föreställningen väl drar igång så kommer jag ha berättat de för alla och då ska ni alla komma! :)   

Kommer satsa som en idiot alltså, ska verkligen försöka utvecklas!

Men i alla fall, blir väl som jag sa till att ta det lugnt ikväll med ett glas vin i handen: sheeeet har hittat bästa vinerna som är så extremt goda. För dem som dricker vin så äre typ det vanligaste men ska ändå lägga upp en topp 4lista på viner för er som inte är så vana med vitt vin  ;) 
Att sitta själv eller med familjen och med ett glas vin i handen bara är så jävla underbart, det slår seriöst mycket! Jag är verkligen en sån person som uppskattar lugnet med familjen o.s.v.


Fick även hem filmerna Sister Act 1 och 2 idag (En värsting till syster) och är så grymt glad för det, vann dem ju på Tradera.se och varför jag är så glad för dem är för att dem har slutat säljas på nätet. Filmern finns bara i den upplagan att man köper 1 fodral med 2 skivor i och jag vill inte ha så och för 100;- , vilket är ingenting, fick jag då båda två - YEAAJ!  Vill se filmerna ikväll men inte själv för vet att det finns så många som vill se dem med mig men är inte säker på att någon utav dem kan just idag. Så antingen kollar jag själv och kollar sen med de resterande folket hehe eller så väntar jag bara till en bättre dag  ;p  We'll see later what I'll choose..   

Men just nu tänker jag ta det lugnt.



 


Kommentarer
Postat av: Gunillisch

Niklas, du verkar verkligen ha hittat Dansen i dig. Det gläder mig. Och...jatack - jag väntar på vinlistan!



(kolla min LUCK-logg om du har lust...ska testa ett tag, tänkte länka från hemsidan men det får jag nog inte så jag får sprida den så här. OK?)



Kram

2009-09-12 @ 09:47:15
URL: http://igelstaluckan.blogspot.com/
Postat av: Niklas

Bästa idén NÅGONSIN! För som jag skrev så tror jag att du kommer vara den bästa att ersätta mig ^^ Även om det kommer komma någon elev också på själva hemsidan, jag kommmer deffinitivt läsa ;D

2009-09-12 @ 15:58:51
URL: http://longlivethe90s.blogg.se/
Postat av: fia

Åhhh, jag blir riktigt avis! Jag vill också dansa, och för henne. Din lyckost! Hon är grym.. va körde ni för stil på workshopen?

2009-09-13 @ 19:24:47
URL: http://maximilian06.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena

Ville bara säga att jag såg Kylie live i söndags i Hyde Park! Det var en hyllningskonsert till ABBA och hon sjöng två låtar. Hon är rätt cool!

2009-09-16 @ 20:29:52
URL: http://www.jonssonhed.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0