SÅN SKÖN KÄNSLA!!

Shullululu!
.. the "niklas-mood" is slightly coming back.


Ok, SSK som vi alla vet suger. Men fyfaaaan va ja grät av glädje igår när vi inte bara vann vår första match i elitserien utan vi vann mot LHC också - YES!!!  Alltså jag säger bara: låt oss packa ihop elitserien nu och gå till slutspel på en gång!

Saknar vår mullis jätte mycket, jag vet att du var bland oss men ville ha dig brevid mig så att du kunde krama om mig med din bamsekram samtidigt som man ser pucken flyga in i nätet.. älskade bror!

Efteråt så blev det i alla fall lite efter krök hemma hos Gustovich. Riktigt trevligt alltså, däckade typ i hans säng så det blev att man drog därifrån vid 09.30 tiden. Stackarn, han fick dra ner till Kotten som bor under eftersom han inte hade någonstans att sova haha  x)  Hans 2 soffor och säng var ju paxxade haha, men det uppskattades i alla fall att han lät en sova.

Efter det drog man hem och sov till 14.30 innan man drog till farmor och farfar och fick i sig lite käk, hehe. Kan alltid lita på farmor  ^^  Så nu sitter jag här hemma, har just druckit upp ett glas kaffe och käkat de underbara äppel/kanel muffinsen jag gjorde häromdagen.. fyfan va goda dem är alltså! Ska hoppa in i duschen om en liten stund för ska till Heron sen med Athra och Therese och väl där så möter vi upp Emanuel för att se premiären för The Final Destination - 3D, Yeaaaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0