PRAKTISKT TAGET VARENDA UNGE I SVERIGE ÄR KRIMINELL

Comissionaires says to me:
No more street hustlin'!


Hallu.. yeaap, livet som arbetslös fortsätter vidare. Just nu känns det bara som om att alla dagar går förbi och jag sitter bakom ett fönster och försöker ta tag i det men det jävla glaset är i vägen * suck *.

Men jag kämpar vidare, hur många nej kan man egentligen ? )

Nu har jag i alla fall paxxat en danssal nere på studion så ska dit vid 8 för att träna på mitt solo, gör ju ändå inget under dagarna så kan lika gärna dansa 24/7  ;)  Men en sak är säker och det är att jag dör på att inte kunna ladda ner låtar, liksom alltså jag är en utav dem som slutat helt med att ladda ner musik efter den dära lagen eftersom folk jag känner har åkt fast men fyfaaaan alltså, jag är en dansare och jag behöver musik för att jag ska kunna överleva - men inte vill jag betala för varenda låt jag lyssnar på då. Det är ju sjukt.. eller det är verkligen inte det men samhället har format oss ungdomar till det vi idag är så våra perspektiv säger att: varför betala när man kan få gratis ( ? )

Så jag måste skaffa YoutubeGet vilket är ett program där man kan ladda ner filer på Youtube för att sedan göra dem till mp3 filer så att man kan lyssna på dem på datorn. För samtidigt, min musiksamling på datorn är något jag är stolt över, liksom samlingen utav musik från hela världen - blandingen är kärlek. OOOOOO USCH!! *frustration*

Just nu är det i alla fall soundtracket till FAME 2009 som går hett i mina högtalare ( Jag har spotify ). Helt underbar musik alltså och jag vill då ta med den musiken till dans studion men hur ?!!? Jag kan inte föra över låtarna till min mp3 och jag kan inte bränna dem heller, då måste jag liksom köpa varenda låt för att kunna göra det. Det här albumet skulle jag dock kunna tänka mig att betala för ( älskar att köpa album för då vet jag att om jag verkligen kan tänka mig att köpa ett helt album så är det verkligen bra musik ) men det känns så töntigt för tänk om jag bara vill ha musik att träna till, ska jag köpa den bara för uppvärmning då ? Har heller inget trådlöst bredband så kan inte ta med mig bärbara datorn till studion heller  :(  Men men..

Har ändå min solo låt på mobilen ( and I sure as hell didn't buy it ) och underbara Sasha brände hennes typ favorit låtar till mig på en cd så har grymmaste dans musiken som kan underhålla mig när jag tränar.. synd, att man ska behöva bli "kriminell" för något så töntigt. Men nu kör vi på, är så jäkla pumpad på att få träna alltså  ;D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0