MORNIN' UPPDATE

Morsning på er alla!
.. slept well ?


Själv pallrade man sig upp 10 och fan va jobbigt det var.. har ju vänt dygnen så att försöka gå upp lite extra tidigt för mig är skit svårt, speciellt om man inte har något jätte viktigt att göra för då äre liksom lite som: what's the point of waking up now when I can do it later ? )

Men nu är jag i alla fall vaken och nyduschad. Ska ner på stan för att byta ut lite saker ooooch.. nae, vet inte mer  ;)  Sitter här med en capucino ( love ) och tar det lugnt bara. Vaknade upp med jätte ont i halsen, och inte den typ "jag-har-sovit-med-öppen-mun" - ont i halsen utan mer: daaaym somethin' is going on here - feeling, och skuuulleee det inte vara a freakin' pain in the ass om jag skulle bli riktigt förkyld precis innan jag ska ta svininfluensa-vaccinet ( ? ) Like c'mooon, give me a break here. Jag är typ aldrig sjuk så det skulle ju inte vara passande precis.

Men men, ikväll blir det pannkakor i alla fall
, yeajaa!


Kommentarer
Postat av: Jasmin

Sv; Okej så bra då!:D

Händer ikväll då??

Kramis.

2009-10-23 @ 19:00:38
URL: http://jjjasse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0