MIDDAG MED ÖGONGODIS TILL EFTERÄTT

Morsans kille och hans son är här just nu och käkar middag med vår familj och daaaamn!

Melinda och han är typ på G men ändå inte ( verkar skit virriga ) men fyfan vad jag hatar Bosse för att han inte gjorde sin son till ett äkta regnbågs-barn. Snubben ser ut som en modell.. Niklas vill haaaaa!!

Mamma, kan Niklas få honom till efterätt ?
Snälla, snälla, snälla, snälla!!!

Ps: Tror ni att mina chanser på honom ökar om jag visar ett foto på hur Melinda ser ut på morgonen ?!!  Hmm.. juryn överlägger..


Kommentarer
Postat av: melindan

hahhaa din lilla bitch nu ska vi inte minska mina chanser som redan är ytterst små!

2009-10-07 @ 21:54:30
URL: http://melindalovgrenpetranyi.blogg.se/
Postat av: melindan

..och på g var nog att ta i lite :p var bara tvungen att tillägga det ;)

2009-10-07 @ 21:55:29
URL: http://melindalovgrenpetranyi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0