MÄTT TILL FRIDAYS ( ? )

Så.. nu är jag fixad, sprayad och klar. Åker om typ 45 min och jag har ångest!

Käkade en tallrik gröt för någon timma sen kanske 3 timmar sen eller så, men sen så kommer mammas kille hit med familje pizza, den feta versionen som är underbart goood så jag tänkte att jag tar en liten bit bara vilket jag gjorde. Men nu är jag inte alls hungrig * suck *

Jag måste vara hungrig på Friday´s haha, liksom skam om man kommer dit mätt. Men vi kommer ta 8 bussen från Fornhöjden, 45 min senare är vi i Stockholm och vi har bord 21.15 och förhoppningsvis ( haha oftast vill man inte det men jag vill det nu!! ) så tar det minst 45 min innan vi får maten haha, så då kommer jag i alla fall ha 3 timmar på mig att bli hungrig  x)  LOL!

Snacka I-Lands problem verkligen: att inte vara mätt för maten som kommer senare.. shit va hemsk man är alltså haha. Men nu är jag fixad i alla fall, lite irriterad över att jeansen är så höga ( inge fel på jeansen, passade bara inte outfiten liksom ) men det kommer nog funka helt. Syns sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0