TWILIGHT KAPET!

Tjeenaheejsan,
Niklas är pepp idag!



Kom just hem från dansen. Dansade inget idag för börjar känna i halsen att den fuckar sig och nej, jag vill inte dansa då för att bli ännu värre dagarna innan jag ska ta svin influense vaccinet. Lite tråkigt är dock att många i vår grupp tar för lätt på lördagar, liksom skolkar lite hit och dit o.s.v. Drar ner hela gruppen, jag har dock oturen att de gånger jag verkligen sitter ner så gör liksom minst 4 st det också haha, mina argument om att vara sjuk känns inte lika starka då när 4 till säger samma sak  ;p  menmen.. jag vet hur jag känner, in yo face om du inte gillar't  ;) 

Älskar dock House nuförtiden, först för att Jacqueline (tryck på namn för att komma in på lilla kycklings blogg) är sån skön lärare, verkligen. Men också för att vi håller på med den grymmaste koreografin så man känner sig bara ännu mer peppad då  :)  Så det är ju inte precis kul att sitta ner när man egentligen bara vill roooock ooouut!  miihi*.

Men nu, till Twilight, HIHI!! Blev så hypad över allt igår så lyckan sitter fortfarande kvar.. men i alla fall, jag är en person som inte har mycket pengar alls och därför måste jag oftast försöka tänka smart och ekonomiskt när jag ska köpa något, typ: här finns den här tröjan, men det finns en exakt likadan på H&M för halva priset så då tar jag den istället. Samtidigt tycker jag att det är bra att tänka så, om jag skulle ha massa pengar så skulle jag ändå tänka så för jag tror inte på att "onödig-slösning". Alla kan slösa liksom köpa en tröja fast man har 10 andra, men onödigt att köpa den dyra om du vet att det finns en billigare liksom :) 

Men men.. nu till böckerna; jag var på Akademi Bokhandeln igår och kollade lite, så såg jag att det var rea på Twilight böckerna 1.an, 2.an och 3.an. Stod och kollade i fan över 10 min, letade fram dem absolut snyggaste utan några rivmärken, böjda hörn eller liknande * Löfgrenare ända ut i fingerspetsarna här alltså. Löfgren = Mammas sida *. Men efter ett tag kände jag, nej.. jag har inte råd. Dessa böcker skulle då kosta 210 spänn för 3 vilket är ett jävla bra pris alltså. Senare drar jag ner till stan igen för att träffa mamma innan vi ska till min moster och jag börjar då prata om böckerna och tillslut säger jag bara: nae, jag måste ha dem böckerna! .. och morsan höll med. Jag går då ner dit, letar upp dem jävla böckerna igen * perfektionist - javisst * och går sedan fram till kassan där dem då säger: 138;- tack.

Say what ? * Niklas kollar runt om någon annan hörde det hon sa * Jag hörde antingen helt fel eller så är hon bara grymt dålig på att räkna..

Då säger hon: ahmen vi har ett erbjudande på rean som är ta 3 betala för 2. WOOHOOO VAFAAN!! Alltså tänk då att dessa böcker kostar egentligen 190;- st som orginal pris, 190 x 3 = 570;- ( kommer Niklas på efter långt tänkande och kommer på att han sa fel till er i förra inlägget.. Helena måste vara besviken ) och jag har då sparat 432;- ( tog ännu längre att räkna ut ) liksom hallå ?!!? HAHA! Sånt dääär gör mig lycklig, lol! Och som de blattefasoner man har i blodet så hoppade man ju emot mobilen och messade alla man känner som kan tänkas vilja ha Twilight böckerna hahaaha  x)  Så yeaap, skynda er ( tror nog att det är sånt erbjudande i alla A.B affärer ).

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0