SLAKA BORTA - CHECK!

Shollahopp!
Optimism, optimism, optimism.


Niklas är glad, why is that you may ask ?


Jo för att jag tänker göra det som man egentligen enligt verklighet inte kan göra - undvika fattigdomen, the mother fucking poverty. Alltså det går ju inte riktigt men jag har alltid haft mottot:

Kommer det upp något som gör så att jag verkligen mår dåligt så gör jag det inte!
Mitt egna bästa går före allt för: om jag inte mår bra, hur ska jag då kunna hjälpa andra då ?


Så jag har, by the law invested by me, bestämt att på måndag ska jag åka till slaka-land a.k.a Linköping, för att se SSK krossa LHC. Yiipie! Kommer bli en rolig liten resa med lite fin bubbly dricka i små burkar med namnet Mariestads och liknande på  ;) 

Annars da.. jag ska nästa vecka ( tror jag ) ta vaccinspruta för svininfluensan. Seriöst,  så känns det lite som ett skämt. Alla snackar om hur folk blir sjuka P.G.A sprutan, folk blir sjuka och skyller på svininfluensan på 5 sek och sen så vare bara för att dem är allergiska och att det stod en skål med nötter brevid dem ( eeeelleer något annat ) så njaaee, vet inte riktigt vad jag tycker om allt detta. Men bara för att jag inte har något annat att göra under dagarna plus att man får det gratis ( lite för att visa min tacksamhet till vårt underbara land ) så ska jag nog dra till Sjukhuset och ta den.

Jag finns ju trots allt i en utav riskgrupperna - diabetiker, så jag tar väl det säkra före det osäkra. Men nu.. hmm, ska jag komma på något kul att göra  ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0