TACO KVÄLL MED ASS PAIN

Haajdiihooe people!


Nu sitter jag här i morgonrock ( tänk: 24 / 7 rock ) och tar det lugnt, kollar på Desperat Houswifes och ska snart ta mig till farmor och farfar för att hälsa på och samtidigt få i sig lite mat.. undrar vad som står på spisplattorna idag  ;D  Älskar min farmors mat över allt annat, lagad med sån kärlek och med kultur eftersom det är ungersk mat - me like alot!

Men igår da, hel nice kväll alltså. Började med att vi alla ( Therése, Athra, Sabine & Sabrina ) drog till ICA för att handla mat. Taco kväll var planerat och tacos blev det plus snacks till senare  ;)  Alla splittade på kostnaden så vi kom alla undan billigt  :)  men fyfaan va kul vi hade alltså.. vi var hemma hos mig i och med att jag haft FF ( Familje Fritt )  under hela helgen: så skönt. Jag har inte garvat så mycket på grymt lång tid, Athra alltså: älskade syster  <3  Ingen är som oss två, vi är som skapta för varandra.. utan dig så skulle mitt liv vara hemskt!  Ingen kan köra på, på våra historier som du och jag gör - woohoo!

Den stora njutningsdelen för mig igår var även en box med Black Tower vitt vin, oooooooooooh va jag älskar det. Jag kan så LÄTT bli ett vino, shit. Lite oroande för asso jag får verkligen vara försiktig med det.. fast igår var jag dock inte det haha  x) 

Ännu en sak: faaaan vilken träningsvärk jag har i skinkorna ( koreografier där man dansar upp och ner = ont i skinkor ) så jag döööör så fort jag rör på mig haha. MEN, igår så märkte jag att jag har faktiskt kommit långt i min vighet: i spagat så kanske jag har typ 1 dm kvar give or take.. EN DECIMETER, That's like practically grindin' yo ass on tha floor!!! Är fan stolt över mig själv liksom  :)  Så alldeles nyss tänkte jag att jag skulle följa min balett lärares råd om att stretcha varje dag. Siktade på 30 min, blev väl typ 14 istället haha.. men 14 min meeer än va jag hade gjort för 2 timmar sen, yeeejaah! Tummen upp för mig  ;) 

Nu ska jag klä på mig sen dra till farmor och farfar.. Mc Donalds kväll á la Moraberg eller att se FAME igen på Heron City ( ? )  Hmm.. får se hur kvällen slutar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0