HÄPPI HAPPY!

Shullululu  :)
Niklas iz a häppi.


Kaaan det vara för att jag är mega mätt at the moment  ?  Maaaay so bee, men massa andra saker också. 


Imorgon så kommer älskade Sandra ( brors tjej ) med ena småttingen för att fika med bara mig  ^^  .. och har då lite muffins att bjuda på vilket blir jätte kul för älskar verkligen att vara och prata med Sandra. Sedan så ah, jag är grymt mätt! Helt sjuuukt.. senare kommer även filmen Djävulen Bär Prada ( med mega söta Adam Greenier ) och hur bra är inte det: söta pojkar, mode, bra skådespelare = a gay boys dream, rena regnbågen liksom.

Annars lite roliga saker är att det blir dans imorgon ( yes, inte skönt att inte röra på sig ) och vet ni vad ( ? ) Tänker inte säga något nu men.. att jag får tag i 2 "Expedits" hyllor från IKEA som jag skrev om i tidigare inlägg behöver inte vara så extremt overkligt, mihi!


Kommentarer
Postat av: Elin

oooh diggar kvällens aktvitet ;) satt klistrad jag me. Love Meryl Streep - Finns en bättre skådis? För att inte snakca om som du sa en hel film om mode.. gosh!



ses imorn i trikåer

krams

2009-11-02 @ 00:13:25
URL: http://lifeisacookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0