DANCE!!

Hellu ni som fortfarande är vakna!
Vet ni, jag är en nattperson  :) 


Är verkligen det.. jag gillar att sitta uppe klockan 3 på natten för då är allting knäpptyst och man får bara vara. Suttit nu och pluggat lite och liksom alldeles knäpptyst, så skööönt. Fått ett arbete avklarat och skulle vilja fortsätta men blir så irriterad, skrivit till en lärare där jag vill att hon ska skriva ner de saker som jag har kvar för att hon inte gjorde det på mitt omdömes betyg för nu har jag saker som ligger på min dator men vet inte om jag skickat dem förut eller inte liksom så det irriterar mig! Samtidigt vill jag inte börja göra något arbete som jag sedan får reda på att jag inte behövde göra så får väl typ försöka ta mig till skolan imorgon eller något och leta upp henne..

Annars då, imorgon är det underbara Lee's studentskiva så Andreas kommer hit imorgon - förhoppningsvis med kläder till mig eftersom jag ska försöka klä ut mig till snobb haha! Jag har ju inte ens blåa jeans, det får inte komma in i min garderob så ska se om jag kan glida ner i några utav hans fastän han är smal som en sticka haha  x) 

Ska nog även försöka att dra och klippa mig imorgon, är så jävla långhårig nu - underbara Donny ska få göra mitt hår marvellous, WOHO!

Juste, den 25.e maj så kommer jag uppträdda på JAM's dansshow "Tidsmaskineriet" med min grupp YF på Estrad här i Södertälje så då måste ni alla komma och kolla. Kommer bli så grymt och ni kommer förhoppningsvis se mig i 5 olika dansstilar: Balett, Jazzfunk, Streetdance, House & Hip Hop och i flera stilar så kommer jag att dansa flera koreografier så det är bara att skrika till så skaffar jag biljetter till er, det kommer verkligen bli roligt!


Biljetter kostar 100/st - 50 spänn för de under
13 års ålder och man kommer antingen klockan
12.00 eller 16.00 och showen håller på i 1 & ½ timma!
  

Är så jävla pumpad alltså och att det är på Estrad/ Folkets Hus gör mig bara så flippad och nostalgisk för där uppträdde jag när jag var yngre från 9 till typ 15-16 års åldern och jag vill så börja uppträda igen!  En annan sak som är skitrolig är att våran YF grupp ska uppträda på Skansen under "clown-näsans dag" den 7.e Juni - Tänk va coolt, att få uppträda på skansen! Visst det är ju knappast som "Allsång på Skansen" men ändå  ;D 

Sen finns ju som sagt även uppträdandet under Nykvarns dagen den 6.e Juni så kom gärna då också  :)  Har alltid velat vara med i ett s.k "dance crew" och även om detta inte är ett crew så är det ändå så jävla roligt och vi ska komma på ett namn till våran grupp på begäran från Skansen folket, miihi*

Men skriv en kommentar i bloggen om ni vill ha
mer info om själva dansshowen eller om biljetter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0