JAG-VILL-HA-LISTA

Shullululu!


Titta! Jag har gjort en liten "jag-vill-ha-lista"... konstigt nog så är allting köks artiklar men ah, vet inte varför men jag har vart så köks fokuserad på sistone så att det är koko x) 

Men liksom små saker egentligen ( skulle kunnat sätta fler saker på listan men hittade inte bilder ). Mixer för att man kan göra så mycket med den: smoothies, drinkar, såser o.s.v. "Hög-teknologiska" - glasskopan haha, alltså det ser bara mycket godare och finare ut med glass kulor, vilket även funkar med grädde, säkert mouse o.s.v och sen glasen.

Stora glas ska det vara, kanske inte just den där sorten men stora glas som man kan dricka kaffe i, lite som på ett café. Hatar små koppar som man måste ta kaffe 5 ggr om för att få tillräkligt hehe... 

Hehe! Så yeaap, there you have it.

Vill även tipsa om en sak: färdig riven ost! Alltså ni som inte använder de förstår nog inte hur mycket det piffar upp i maten.. men de gör det verkligen. Även sallad, att göra en ordentlig och fin sallad till maten gör det hela mycket roligare att äta.

Tror att jag börjat tänka på detta nu för är liksom trött på "tråkig-mat" haha  xD 

Nä ska nog sova snart, snackar lite mycket i nattmössan haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0