HJÄRNAN GOES WHERE ? FINASTE TIZ NÅGONSIN..

Alltså DAAAANG! 


Har det hänt er någon gång att ni ser en kille/tjej som är så läcker att vad ni än gjorde - så slutade ni göra det! 
Ni glömde helt bort hur man beter sig som en människa och märker hur ni stirrar skit fult på dem och skäms sen när ni märker att han eller hon har sett er
?

För idag när jag satt på bussen så steg det på en kille längst fram medans jag satt längst bak och ah, han väckte mitt intresse bara men brydde mig inte mer eftersom jag praktiskt taget inte ens kunde se honom. Men så går jag av bussen och han går av samtidigt ( en vacker 100% kakao, jamaicansk snubbe ) och så går han ifrån mig och vad ser jag ?

  • Det snyggaste hänget någonsin med världens finaste rumpa!!!

Alltså skämtar inte!  Snubben hade häng ganska långt ner men det såg inte slaffsigt ut, men det bästa var att man såg formen av hans "tiz" perfekt och jag kan bara säga: daaaaaaaym, that dude had some junk in his trunk!

Alltså alla som känner mig verkligen vet att I'm an ass man for sure - och jag märkte bara hur jag stannade upp! Liksom snubben gick skit sakta så, såklart gick jag saktare men alla andra gick förbi oss så jag tog upp mobilen för att låtsas som om att jag var fokuserad för att gå snabbt ( man är väl inte dum heller liksom haha ) men snubben stannade så tillslut fick jag gå förbi honom men shit alltså.. låtsades trycka på knapparna på mobilen men inte faaaan fattade jag vad jag höll på med för var helt fucked up i huvudet liksom hahaha  x)  Kan också säga att allt detta hände på typ 40 sek så liksom det var ju inte som om att jag stannade upp som en jävla stalker, man är bara jävligt snabb tänkt.

Och sånt där är samtidigt skämmigt/farligt. För de är skämmigt för att man beter sig som en idiot liksom ja svär jag dregglade säkert som en jävla blodhund men också farligt för tänk om snubben får sne tändning för att jag kollar på honom ( ? ) Visst jag brukar aldrig glo ner folk men ah, som jag sa så var det här ju en sån gång där man bara stannar upp liksom..

Men ah, ville bara dela med mig utav det här. Skriv gärna ner något minne ni har där hjärnan tog ett break för att ni såg någon  ;p 


Kommentarer
Postat av: ida

allstå jag älskar när du drar till med engelska uttryck! så klockrena och alltid lika passande! <3 love you niklas

2009-05-19 @ 01:20:50
Postat av: Niklas

Haha, kul att du gillar det ;p



Har en tendens att göra det omedvetet för snackat så mycket engelska med brorsan... sen så låter de mesta bättre på engelska också haha x)

2009-05-19 @ 01:30:54
URL: http://longlivethe90s.blogg.se/
Postat av: Elin S

skönaste bloggen ju! Lägger upp länk på bloggen direkt ! Lust att lägga en länk til moi också?



see you i övermorn! pussar

2009-05-19 @ 16:26:07
URL: http://lifeisacookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0