CROSSFIRE PÅ STANLEYS

Waaazuuuup!
Mätt och belåten med korv och bröd..


Har inte skrivit något för har vart så död! Min kropp har verkligen vart förstörd efter den hära veckan som vart  -  har aldrig dansat så mycket som jag gjort men det har samtidigt vart så jävla underbart  :) 

Men efter att dansshowen i lördags hade varit så hade jag planerat att dra ut med Carro och Robert till Stanleys för Crossfire skulle tydligen komma - sure, tänkte jag men fy fan va trött jag var haha!

Men inte stoppade det mig.. följde med alla till min moster och fikade, lånade duschen och allt som behövs för att jag ska känna mig fin hehe, sen efter några timmar drog jag ut och alltså jag måste bara säga att jag älskar C & R.

Liksom jag har praktiskt taget aldrig pengar men kan följa med ut ändå, bara jag har pengar till åtminstone 1 öl liksom, men dem två är så söta för dem ska alltid bjuda en massa!  Samtidigt så hatar jag att bli bjuden, speciellt av dem två för jag blir det så ofta.. känns fan som om att man snyltar och det är fan det fulaste jag vet. Skulle aldrig med flit försöka sno åt mig en drink av någon utan att ha i alla fall viljan att vilja betala tillbaka dem. Men dem är så gulliga för även om jag säger verkligen nej så kommer dem ändå med en cider, en öl eller någon drink. HAHA!  Robert är så söt för han vet att jag alltid dricker "Rosa Pantern" * jiiiszeees, i lördags förstod jag att jag måste byta drink - den är fööööör GAY så som Linda sa haha * så han kommer oftast med en sån hehe, samtidigt är det ganska nice för jag vet ju verkligen hur en sån ska smaka men när han kommer med en så vet jag att den kommer vara stark för han känner folk som bartendern o.s.v hahah.. så liksom oftast brukar man kanske ha en 6.a i en rosa panter med "Liqor 43" men så fort jag drack den sa jag till Carro: woohooo, en 10.a hahah x)  HAHA! 

Meen men.. Crossfire var bra i alla fall, skulle vart så fett nice om det var så där mycket folk varje helg! Då hade man ju lätt velat dra dit hela tiden hehe. Men fyfaaaaan va söt kille de finns i Crossfire ( 2.a från höger på bilden ) ville ba hoppa upp på scenen och hoppa på honom!  Haaha.. Sen efter att dem hade uppträtt sina typ 5 låtar så ble det att dem drog runt bland folket och snackade och drack, ganska nice att dem är bland folket. Samtidigt så började dem spela bara reggaeton låtar och jag och Carro fick världens minnen från förra sommaren från La Isla uppe i Stockholm hehe.. saknar det stället fan! Men så ja, den kvällen vart hel nice och vill tacka C & R för deras underbara sällskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0