HUGO - DEN RÄTTE FÖR ROSING ?

Sooooool!!
Märkte ni ? Såg ni ?  Solen kom fram lite.. yeeaaj*


Bra! För då går vi åt rätt håll i alla fall även om det tar tusen år.. satt på bussen och bara: shieet, man kan ju nästan ha brillor nu  -  YES!  Bara längtar åt soliga stunder, grönt överallt, fina nya kläder och lätt klädda människor  ;D  MIIHI!
Var ju som sagt på körskolan och damn! Haaha jag har ju övningskört en del förut men glömde en sak - körtkortstillstånd.. blev aldrig att jag och brorsan skaffade det. På körskolan:


Har du kört något förut ?
Ah jag kan typ grunden.. körde väl i 2 månader, 2 ggr i veckan
Ok, men har du ditt körkorts tillstånd
 med dig ?
Mitt vad ?
Ditt körkorts tillstånd..
Jag har inget sånt..
Så då har du inte kört förut
?
Joo * tittar bort lite blygt *
Ok men då har du inte kört förut säger vi.
HAAHA!!


Så ah, blir lite hysch-hysch där haha  x)  Gjorde i alla fall synundersökning som gick helt ok och skrev på alla papper som behövs och har nu skickat dem till läns styrelsen så hoppas att dem rushar på där uppe så att jag kan få börja köra så snabbt som möjligt... verkar verkligen inte som om att jag kommer kunna få körkortet innan sommaren dock  :( 

Sitter och kollar på "Den rätte för Linda Rosing" och ah, vissa killar verkar verkligen sköna där men asso shieet! Det känns så faaaakeee.. Den ända som är värdig att kolla på där är ju fan Hugo. Våran lilla kändis nuförtiden haha, av vad man hör så är det ju bara den lilla uppmärksamhets horan i honom som playar men vadå, jag vill också ha uppmärksamhet - de vill vi alla till viss del så om det funkar för honom så visst haha! Han verkar ändå ganska skön, förstod dock inte varför han skulle fråga om dem nya killarna var bögar ( ?!!? )  Om dem är något så är dem väl ändå bisexuella, lite fel program annars om dem nu inte vill stöta på Bobby eller blondinen a.k.a Lindas kompisar..

Men vem vet, han kanske frågar för att han själv är osäker på sig själv...
Snälla va det!!!

Inte för att jag riktigt skulle ha en chans med honom men ändå.. come to the pink side.. we've got cookies!  xD  haha!

Men om jag bara skulle få säga 1 sak till Hugo ( vilket jag kan om jag vill ) skulle de då vara att byta pose! Hundögon = Skit sött.. första 3 gångerna, ta för dig och kolla upp istället!

Men nu blir det lite chill sen har jag planerat att 22.00 börja plugga lite  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0