IT'S BRITNEY BITCH!

My life can be a "Circus" as well!
Bara för att Jessika associerar mig med Britney Spears så tänker jag fan skriva en liten sak här om henne för blev så jävla glad när jag läste det!




Yeeeeeaaaj*  Alltså jag missade henne 2005 ( vilket var hennes gyllene år och hon var på topp ) för att ingen ville gå men nu skiter jag i  -  Jag ska gå!!! OM hon nu kommer hit, har inte kollat på ticnet än men ska senare  ;D 

Läste om henne på MSN Kändisnytt där dem skrev om hennes comeback som hon hade igår på hennes första konsert på hennes nya turné Circus och YES! Alltså jag har hennes förra album + det före det tror jag det är.. för fick dem av min älskade bror  :) Han visste alltid vad jag ville ha.. hade förväntat mig att få Circus till julafton men allting ändras som ni kanske förstått.. så kommer köpa den senare själv.

Men men, jag är i alla fall så jävla glad över Britneys framgång, hoppas verkligen att hon håller sig kvar nu för hennes egna och för hennes familjs bästa  <3 

Hon gör uundeeerbaaar musik som är perfekt att dansa till eller göra danser till,
 hon dansar så jävla bra och liksom hallå.. hon ser bra ut heeh  (^^)

Jag önskar henne lycka till i allting hon gör  ;D   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0