EDDIE IZZARD IS LOVE!!!!

"It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas,
half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses


-  apropå ingenting liksom, någon som känner igen citatet
?  ;D  hihi.


Lämnade av kussen och pojkvännen hennes vid busshållplatsen hade en mysig filmkväll med mycket gott och vattenpipa.. nästan så att jag föredrar sånna här kvällar fram för att gå ut! Men ändå kul att gå ut ibland  ;) 

Så ah som sagt  -  vattenpipa med mint tobak och senare med äppel smak och kan ju bara säga att det blir nog inge mer äpple framöver. Helt ok för någon minut men sen stinker allting av lukten, de smakar lakrits och inte äpplen och ah så nej, mint är bättre för man känner sig fräsch i halsen då i alla fall haaha! * the ironi asso *

Vi började med att kolla in filmen Changeling med Angelie Jolie och asso shit, kussen och hennes kille hjälpte mig med att skaffa ett nerladdningsprogram och shit! Får fan ner en film på 30 min liksom så ah - underbart!
Kollade på filmen i 10 min sen kände vi att detta inte var något passande - vi ville skratta och vad kollar man på då ?


EDDIE IZZAAARD!!!!!
.. king of comedy..


Även fast jag kan allting som han ska säga typ utantill så sitter jag ändå och garvar ihjäl mig åt det han säger  xD  KLOCKREEN... klart klockreen..

"Bonjour!"

"Eh, bonjour. Qu'est-ce qui se passe?"

"Bonjour, je suis Anglais, je suis ici en vacances. C'est très belle ici, les couleurs, les bois, très belle."

"Tu est un travesti?"

"Oui, je suis un travesti, mais pas un travesti typical. Je suis un travesti executive... Un travesti d'action!"

"Très bien..."

"Mais, la souris est en dessous la table, le chat est sur la chaise et le singe est... est... le singe est disparu."



.. och just nu sitter ni alla och bara: kan Niklas franska ? NEJ! Det där var bara ett skämt ur en utav Eddie Izzards shower som han drar på franska och jag har sett den så många gånger så jag vet vad han säger utantill och jag kollar alltid med engelsk text så då textar dem inte franskan  -  fattar ni att folk bli imponerade när jag väl sitter och garvar ihjäl mig medans dem sitter och ser ut som frågetecken ( ? )  HAAHA! Klockrent verkligen.. OCH HONOM HAR JAG SETT LIVE!! Det var en under dag de  (^^)  Har t.o.m hans autograf hehe.. Jag såg den med min älskade bror Mullis så klart, vi var båda två lika inbitna i Eddie Izzard och gick alltid runt och sa hans skämt.. han har haft en stor inverkan på oss båda  :)   

Annars då.. har just nu laddat ner filmen Step Up 2 * skäms, skäms, skäms på mig som inte har sett den.. skäms.. och jag ska vara dansare liksom * och har även laddat ner Stomp The Yard som, enligt lille Sinnonippi i min klass, ska vara bra. So we'll have to find out I guess  :)

Men nu ska jag börja göra mig iordning för sängen.. ska sova uuuuuut så att det heter duga faaan! Fyfaaan om min pappa ringer imorgon och säger att han är hos farmor för då kommer jag mörda honom haha, tänker inte kliva upp för någonting jag sväääär.. Om världen precis håller på och går under så tänker jag fan bara se till att håret är snyggt * kan ju inte dö med morgonfrilla liksom.. duuuuh * sen somna om igen!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0