NEEEWS!!!!!

Hola!  ( I am reeaally running out of welcoming fraces )


Sitter här nu och skandal! Mitt hår är perfekt, alltså jag skojjar inte det ligger liksom precis så som man önskar att det ska göra varje morgon men problem är  -  jag har inget vax och jag har inge hårspray!  Jaaag kaaan iiinteee stylaaa håreeet!!!!

Why is God doing this to me ( ?!!? )

Usch.. aja, satt lite igår kväll och tränade på ungerskan i alla fall: Hol van a kulcs ? A kulcs a szekrényben van. A könyvek fölöt. ( Vart är nycklarna ? Nycklarna är i skåpet, ovanför böckerna. ) MIIHI! Piece of cake..
Måste även färga mitt hår.. ignorerar fortfarande min naturliga hårfärg!


Men vet ni vad den stora nyheten är ?!!?


JAAAG SKAA TILL LONDOOON!!! Och jag ska inte bara till London för en weekend resa utan vet ni vad jag ska göra där ?!!?  JAG SKA SEEE MICHAEL JACKSON UPPTRÄDAA!!!!!!!  Den 20.e Februari  ;D  YEEAAJ! Alltså tänk er, efter aallaaa timmar som jag, Lenita och Lee har kämpat för att stödja våran älskade IDOL! Vi har suttit på Sergels torg i över 2 timmar mitt i vintern för att visa vår ståndpunkt med marschaller och hemma gjorda posters, vi har gråtit tillsammans efter att vi har suttit i över en timma i telfonen med varandra och i spänn väntat på resultaten från rättegånge, vi har åkt till London bara för att få fira hans födelsedag med likasinnade personer från hela världen.. VAD HAR VI INTE GJORT!  Vi har stöttat honom genom allt och nu ska vi äntligen få se honom  :)  Är så jävla glaaad..

Alltså just nu vet jag inte hur jag ska bete mig men vet bara att jag ville ha sex med snubben som jag pratade med igår från ticketmaster.co.uk och ah, jag ääälskaaar englands dialekter  ;D  Jude Law skulle kunna få mig att få trippel orgasm bara genom att prata med mig  x) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0