UNGERSKA - CHECK! KÖRNING - CHECK!

Heeeeej * pustar ut *


Har just tränat in en house koreografi de senaste 40 min och det är jobbigt! Alltså att konstant hoppa, nu har ju jag lite fel uppfattning på house för jag har helt glömt bort jackingen * flytet i kroppen * utan står bara och hoppar 24/7 liksom men ah, får bara till 40 sek ( ska vara 60 ) men orkar inte bry mig.. det får gå som det går  :)  

Har just suttit med farsan och kollat igenom min ungerska bok och läst en massa saker och pratat allmänt om det ungerska språket och jag är liksom hypad nu  x)  Först för att liksom det är kul när det går bra och i ungerskan så går det verkligen bra för mig.. är så jävla nöjd med den kursen så det går liksom inte  (^^) 

Samtidigt är det ju något helt annat för mig än i jämförelse med att lära mig engelska eller så, känner likosm verkligen hur jag får mer och mer kontakt med mina rötter  <3  Så jävla kul.. jag har ju ett mål och det är ju att jag ska kunna laga måltider ur min farmors kokbok... kokboken är på ungerska  :)  Satt även och pratade med farsan angående övningskörning på körskola o.s.v och att jag verkligen vill komma igång med det, orkar inte vänta mer liksom så jag visade honom ett erbjudande jag hade fått hem från kringlans trafikskola:

30 körlektioner > inkl. teoriprovet > material o.s.v för att träna inför provet > halkbana > lånebil vid uppkördning o.s.v för ett ganska högt pris ( man får även en gratis körning om man lämnar in papperet allt stod på och jag får även 500 i rabatt eftersom jag är student )

och ah.. så på tisdag ska farsan och jag * förhoppningsvis * dra till Södertäljes Trafikskola och lägga fram erbjudandet och säga typ: kan ni toppa det här erbjudandet ?  xD  Så vi får se vad som säger, går annars till Kringlan och tar erbjudandet  :)  Vill verkligen kunna köra ner till Ungern  ;D  MIIHI!
Så ni kan ju förstå att jag är glaad  (^^)  Känns som om att mycket börjar gå framåt nu..


ÄNNU EN ROLIG SAK ÄR DETTA!
SSK
vann med 3 - 2 Leksand!! WIIIE!!


Sitter nu med en Pringles burk och cider och tar det chill bara.. dans imorgon klockan 11.00 som vanligt så ah, blir en lugn kväll och tidig säng gång  ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0