TIDIG MORGON

"God morgon, god morgon, hör fåglar sjunga glatt, god morgon god morgon i kör"
Fast god vet jag inte om den är, finns det goda morgnar ?


Men jag mår helt ok ändå.. kom hem halv 3 igår så inte konstigt att man är trött, ska dra om 45 min med bussen för att sen dansa i 3&½ timma  -  woohooo! ... det ända som verkligen kan få dagen att bli lättare är om Jonas har tagit över Annas tid ( för Anna skulle vara borta idag ) och att vi kör på "Girlylicious" dansen idag. Är det så, är jag pumpad  :) 

Men ah, kom i alla fall hem vid halv 3 igår.. studentskiva på hamnmagasinet ( även första gången jag vart på hamn ) och asso, de är fan ett ganska nice ställe liksom. Det är ju stort i alla fall och musiken var skit bra så de kommer nog bli bra när vi har vår studentskiva den 8.e April * notera i era almanackor *

Men hade det skit roligt med alla, en hel bunt faktiskt och samtidigt kändes de t ju som om att halva Södertälje var där haha.. det ända som var tråkigt var hur kvällen slutade för vissa men vad ska man göra.
Nu är de dans på gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0