STRESS - INGET FÖR MIG!

Jó reggelt!
( God morgon )


Undrar om jag någonsin kommer kunna hålla kvar ett jobb.. satt och funderade på det för jag ärså jävla dålig på att hålla tider, är ofta typ 10min sen hela tiden. I skolan så är det helt ok men när man jobbar så är det en helt annan sak..
Jag har även en väldigt annorlunda livsfilosofi där jag lever efter att: om jag inte mår bra av något som jag nu ska göra så tänker jag inte göra det.. och det är bara för att jag tänker inte göra något som skadar mig för det handlar ju verkligen om att jag ska ta mig i första tanke så att jag mår bra för om inte jag mår bra - hur ska jag kunna hjälpa andra då ?

Så inför skolan kan jag liksom skita i en dag för att jag inte mår bra ok ah, då stannar jag hemma och sen dagen efter är jag uppvilad och kan köra på 100% i skolan istället för att under hela veckan köra 65% men när man jobbar så kan man ju inte göra så haaha: aah du jag kommer inte in idag.. jag öhuum.. vill inte   xD  Det kommer liksom inte funka.. jag är död faan  ;p  haaha.

Menmen, börjar om 20 min, borde egentligen stänga av datorn nu men gör jag det ? Neeeej, bara för jag tror även inte på att stressa vilket säkert kommer fucka med mitt framtida yrke  x)  "Du är 20 min sen, varför ?  Öhuuum, jag tror inte på att stressa ( ? )"

I'm fucked up, I knooow..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0