.. SPRINGER FÖRBI..

Snabbt hej, hej..


Just fått i mig lite socker så att min kropp är redo för 3 timmars dans - vaniljsås med äppelkaka ( JA! Vaniljsås först för jag dränker fan min äppelpaj i det ) damn! Nu kommer jag somna på bussen haaha   xD 

Men nu är jag glaaad  ;D  Dans snart vilket får min värld att skina och jag känner mig bra inför uppgiften att skapa en 1 minuters-house-koreografi tills på lördag . YES I CAN! ( Obama FTW )

.. en kompis sms.ade mig också tidigare idag och frågade om jag kunde hjälpa henne lite med en jazz koreografi hon skulle använda sig utav imorgon vid någon audition. Kul fan att folk ser mig som dans personen i deras umgängeskrets haaha  x)  Vet inte om hon har tid senare men det gjorde min dag i alla fall, hehe  :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0