PLANS, PLANS, NICE PLANS.

En engelska-läxa påbörjad, känns faktiskt skönt.. hade glömt bort vad uppgiften handlade om och hade samtidigt glömt bort hur lätt den var haha. Har känt mig så nere de senaste veckorna så har faktiskt inte orkar göra några läxor ( även fast jag har en hel drös ) men känner liksom att jag gör det inte om jag mår så dåligt för dem kommer knappast att få mig att må bättre.. så då gör jag dem inte.

Men men  :)  Sitter nu och vill sååå åka till Leksand imorgon och få hurra på SSK som ska ha sin första Kvalserie match då  -  GO GUYS!!  x(
Har liksom inte pengar för det och nu när jag bestämde mig för att åka så kom jag på att juste, hade bestämt att jobba den kvällen: skit! Men men, har tänkt att gå på SSK - AIK matchen på söndag i alla fall och då få skrika istället.. köper biljett imorgon * snälla håll kvar en stå plats åt mig pleeeaasee *. Är bara så rädd att jobbet ska ringa och fråga om jag vill jobba då för jobbade inte förra helgen och ser detta då som min jobbar helg men tror fan att jag dissar jobbet då..

Imorgon vid 10.00 så ska jag i alla fall till underbara Helena och kolla mina rester som jag fick efter det senaste matte provet så måste fixa dem - kommer ha en liiivliig uppdate när jag är klar med dem sen  ;)

Sen emellan det och skolan som börjar 12.00 så hoppas jag hinna dra ner på stan till körskolan med farsan för att boka tid o.s.v för körlektioner och drar farsan hit sitt lata arsle * älskar honom fastän han är lat hehe * så kommer jag absolut att köpa biljetter till AIK matchen på söndag för då ska jag även "kräva" tillbaka pengarna som jag la ut för ungerska boken som han skulle betala så ah - I'll cross my fingers for luck!

Good night  ;)

Kommentarer
Postat av: Therese

Ser du, så svårt är det inte att göra läxor! Nu när du påbörjat en, så kan du ju fortsätta och beta av din drös!!



Tro mig jag orkar inte med mer plugg, men jag måste eftersom jag vill ha betygen för att kunna söka vidare sen, matematik och geografiprov imorgon!



HELG ÄR UNDERBART EFTER EN VECKAS SLIT I SKOLAN! :-)

2009-03-12 @ 08:57:26
URL: http://theeresering.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0