PALT KOMA! DAGENS I-LANDS PROBLEM

Waazuuuuuup!
Top Model repriser på tv3 - loooviing it  ;D 


Kom just hem från farmor och farfar - mätt som alltid. Älskar att vara hos dem, där känner jag mig trygg och där känner jag mig hemma.. och där blir jag alltid mätt  x)  HAAHA!


- Farmor kan jag få kaffe med bröd ? ( Ungersk "maträtt" )
- Nej, det äter man till frukost.. du får pannkakor istället.

( Sooom om att jag klagar på pannkakor haha )


Miihi, så älskar att vara där.. de jävliga är dock min "palt-koma" ( Ja, det är ett riktigt ord ) vet dock inte om det är någon riktig medicinsk term haha. Det innebär i alla fall att man blir så jävla trött efter att man har käkat, alltså många bli lite sömniga eller så men jag är på den gränsen att jag ska somna varje gång jag får i mig något fylligt så jag somnar alltid i deras soffa. Sen är min farmor och farfar så jävla underbara att om dem ser att du har somnat så går dem och hämtar en jacka eller något som dem lägger ovanpå dig för att dem inte vill att du ska frysa  ;p  aaaaaaw...

Jag och Andreas var och käkade pizza innan vi skulle ha ett matteprov i skolan igår och när vi då ska gå därifrån ( Andreas vet om allt det här med palt koma o.s.v ) så kände jag bara hur benen höll på att vika sig medans jag gick och var skit trött så jag fick liksom stanna upp och bara blunda lite och andas sen fortsätta gå, Andreas svar var då: asso du är inte nooormaaaal! Vem faan somnar medans dem gååår ?!!!?!  xD  HAAHAH!

Så ah, jag kanske inte är så normal  haha. Men är fortfarande så jäääävlaa trött alltså så det är sjukt!  Men.. ska och dansa om en stund och förhoppningsvis vaknar man väl upp lite då  ;p 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0