ONE DAY AT A TIME.. ONE DAY!

Hellu allihopa..
Today has been, a day.. in a life.


Har mått skit! Vet att jag gjorde ordet i fetstil men samtidigt så är det inte så dramatiskt för jag förstår delvis varför jag mått så illa men allt behövs inte dras upp här. Life's a bitch, that bitch also likes to rip out hearts.. and boooooy do I know about it!

Menmen. Allting lutar mer och mer åt att jag var en kvinna i mitt förra liv och kanske.. fastnade lite kvar av henne här * dow * haaha. Tror fan att jag har pms - utan mensen dock.. fast jag är en jävel på att blöda näsblod dock.
Men kändes bara som om att allting gick emot mig idag och visst fan såg nog Andreas * kusin * att jag inte var helt fel  xD

Men nu har jag fått mitt dagliga oh-så-onyttiga-kvällsmål så nu mår jag fint som en pundare som just fått en sil...
Utan dem rosa elefanterna och fina regnbågarna tyvärr  -  Rostade mackor och O'boy ger inte sånna effekter, även om man önskade det ibland! OH GOD PLEASE GIVE ME PINK ELEPHANTS!  ;D 

Har även skrivit i skolans blogg även om jag blivit cp på matematiken så har jag ändå livslusten uppe att skriva för skolan samtidigt som jag vill fläta ihop matematikens alla papper som jag har och sedan hänga mig i dem.. varför känns det som om att alla slutade läsa för 10 min sen ? 10 min ?!!? Shit va ni läser sakta.. haha

Men men, inlägget publiceras inte idag så tänkte göra en snygg liten font för den bloggen  först* bara för att jag kan - lipa * innan jag publicerar den här för er  ;)  BaayBaay!  ;D

Kommentarer
Postat av: Mattelärarn

Jag märker att jag gjort ett stort intryck på din dag. Vet inte om det glädjer mig eller inte... Är ändå helt säker på att du kan ALLT vi gick igenom igår och att du kommer att briljera på provet idag, så håll huvudet högt!!!

Sista matteprovet någonsin??! Jag anar ett ljus längst bort i tunneln, eller...?

2009-03-04 @ 10:33:44
Postat av: Nicklas

Haaha, du gjorde det på ett bra sätt.. förutom matten då da xD Hehe.



YES! Snart slut, oh god pleeeaasee make it stop soon ;D

2009-03-07 @ 16:17:24
URL: http://longlivethe90s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0