MUNK KÖRER OCH DAGENS

Hello everybody!


Ville verkligen plugga nu ( eller ok ah, vem vill plugga egentligen ) och det jävligaste är att mina arbeten som jag har på datorn i skolan skickade jag hem.. men inte det jag skulle jobba med * slå sig själv *
Men vad ska man göra.. livet går vidare, imorgon är det i alla fall studentskiva på schemat för SP3C & SPBV3 från Collin Leclair - lilla Therése har sin skiva på Hamnmagsinet så ska bli nice att kolla hur allt ser ut eftersom vi också kommer ha där den 8.e April!

Vi har börjar med en ny koreografi på jazzen i alla fall och den är as skön och låten.. jag dööööör för den  (^^) Lägger int låten hör med klipp från youtube så ni kan höra.. älskar den technotiserade munk kören i början  ;D  MWUOOHAAHA!



( Snor från Jane )
Dagens låt:
Keyshia Cole - Erotic
Dagens händelse: Tal för nationella på Svenska B, klart!
Dagens (kvällens) planer: hade tänkt plugga men det jag hade tänkt plugga på är i skolan  x(
Dagens vill ha: en andra chans..
Dagens saknad: har en som jag alltid kommer sakna.. men annars så göteborg!
Dagens drog: wax och hårspray
Dagens snällaste: mor som gjort underbara pannkakor när man kom hem från dansen xD
Dagens måste: sova tidigt.. never gonna happen.
Dagens dricka: té, kaffe, cola, mjölk, vatten..
Dagens köp: inget
Dagens mat: pannkakor med glass och jordgubbssylt
Dagens kärlek: dans
Dagens mående: stress med ett eventuellt ljus i slutet utav tunneln

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0