MARVELLOUS DAY!!

Sziiiiiaaaaa  ;D 


Vart hemma en liten stund nu efter att jag kommit hem från ungerskan och jag har haft det underbart. 
Dagen ungerska har delvis vart: fölött - över, alatt - under, melett - brevid, elött - framför, mögött - bakom!

YEEAAJ! Känner mig så duktig heehe för allting har
fastnat också, mwuoohaaha - niklas mot världen: 1 - 0


Jag bara ber och ber och beeeer att min käre farbror kommer kunna få jobb + semester vilket kommer innebära att hans familj ( mina kusiner då ) kommer kunna åka till Ungern då och efter det ( jag ber om flera saker men egentligen är dem inte så egoistiska eller stora om man tänker på det ) så ber jag om att få hinna skaffa ett körkort innan sommaren för jag kommer då kanske kunna köra ner själv till Ungern  -  ROADTRIP, wooohooo !!!!  ;D 

Snacka om att man kommer kunna skryta ner man kommer hem:

- Ah vad gjorde du i somras då ?
- Nej inget speciellt, åkte till Gotland med familjen.. du då ?
- Nej inget speciellt jag heller.. körde ner till Ungern lite så där bara..

Mwuoohahahah IN YOUR FACE!!!


Men visst skulle det vara grymt ?  x)  VILL VERKLIGEN! Fast min bil kommer jag då faan inte köra ner med då, farsan får försöka skaffa någon ny för min kommer fan dö innan jag hinner till Göteborg hahaa  xD 
Har även köpt boken som man ska ha till ungerskan som jag går i, känns jätte skönt att ha 1 bok istället för 45 sidor med papper att hålla reda på  ;p  wiiieee..

Nej nu ska jag faktiskt kolla igenom den boken och fylla i allt som vi redan gått igenom.. baay  ;D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0