KILLAR SOM ÄR SÄKRA I DANS ÄR SEXIGA!

Good daaaag på allihopa!
Another day, another mood..

Kom nyss hem från dansen.. satt under båda lektionerna ( House + Gästlärare i HipHop ) för har blivit så jäkla snorig och ont i halsen så jag vet att jag skulle blivit så jävla sjuk imorgon om jag hade ansträngt mig idag, men det gjorde inget för jag och Ellen hade det så mysigt så i vårat lilla hörn som sedan fylldes med fler och fler haha..

Alltså satt och tänkte i slutet att.. hade det här vart en ledig lördag så skulle jag typ just ha vaknat ( klockan var ca 14.30 ) och även om jag inte dansar så är det här fan mycket bättre än annars för det är en helt annan sak att sitta. Då får du verkligen se när dem dansar, se hur alla rör sig o.s.v. Satt och log som ett litet barn på julafton vid ett tillfälle för kände mig så glad. Där satt jag och gjorde något som jag ville och fick samtidigt se denna underbara grupp röra på sig  ;D 

.. och vet ni vad jag kommit fram till ?

En kille blir så jävla sexig om han kan dansa, seriöst! Jag liksom smälter som en idiot så fort jag ser en kille som självsäkert rör sig på dans golvet.. han behöver inte vara speciellt snygg utseendes mässigt men kan han dansa så ökar det deffinitivt hans chanser för att jag ska tycka om honom  ;p 

För om man dansar bra så dansar man även självsäkert.. alltså det är en stor skillnad på att dansa ok och att dansa självsäkert för om du dansar men inte är säker på dig själv så kommer du exempelvis aldrig våga sträcka på dig till max för du är så rädd att du kommer ramla och det är för att du inte litar på dig själv att du har balansen.. men en kille ( detta gäller så klart för tjejer också men det blir en så stor kontrast när killar dansar eftersom dem anses vara mer hårdare o.s.v ) som dansar perfekt, dansar självsäkert och eftersom han är säker i sig själv så vågar han sträcka ut sig och leva in mer i dansen och DET!  -  DET ÄR SEXIGT!

Behövde bara få ut det ur mig  x)  Satt och tänkte på det häromdagen liksom  :) 

Men nu i alla fall.. kom just hem, redan halsat i mig ett glas té ( måste verkligen ta det lugnt med tét, för mycket är inte bra för magen ) och funderar på att städa mitt rum lite.. Ska ha lite filmkväll med Carro och Tessan om jag bara får tag i Carro haha. Men I'll see ya'll later  ;D 

Låt att ladda ner:
Usher - What's your name 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0