JA FÖ*HOST* ..ÖRSÖKER ATT FÅ FRA* HOSST HOOOST * FRAM ETT BUDSKA * UUÄÄRG, HOST *

Morsni * hosst hooost *... morsning!
Jag börjar bli förkyld  :( 


Usch, min hals började göra ont igår och idag är den värre - nooooo, why ?!!? Kan ju vara ganska farligt att träna medan man är förkyld och hur fan ska det gå med mig som tränar liksom minst 4ggr i veckan.. ganska stora pass också - känner mig så duktig! HAHA!

Men whatever, life goes on.. sitter och dricker lite té * vilken chock * och försöker värma upp halsen  :)

Den här dagen kommer nog bli bra, känns som om att något kommer hända  (^^)  Men kom på EN sak som jag vill ha nu: soooooool! usch, detta vädret tar död på mig och jag längtar som faaan tills det blir vår, vår är fan min högtid  <3 
Med alla underbara japanska, eller svenska, körsbärsträd överallt som blommar  -  finns inget vackrare  :) 

Kommentarer
Postat av: Skolfröken G

Sedärja! Nu hittade även jag hit! Skall bli spännande att få följa ytterligare en bloggare! :)



Trevlig helg!

2009-03-06 @ 15:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0