IRONI! THE IRONI!

Asso snacka vilken ironi och vilken timing.. jag tänker inte gå in på detaljer och därmed göra det till fetaste saken men - jag skrev igår om hur jag aldrig blivit påhoppad och jag vet inte vad.. och gissa vaaad som hände igår ?

Alltså känns så dumt, men jag blev i alla fall slagen igår.. stod och snackade med en snubbe som hade irriterat mig och ur ingenstans kommer någon annan och bara smackar till mig rakt i ansiktet, vad var mitt svar till det ? "rööördeee du mitt ansikte ?!?!?!" HAAHA! 

Detta är faktiskt ingenting att garva åt, verkligen inte, för hade inte underbara Chips varit där och hjälpt till så hade jag lika gärna kunnat lega på sjukhus nu alltså så all min kärlek till honom. Men det var det att jag var alldeles för full för att kunna känna något igår vilket på ett sätt kändes bra, men samtidigt om jag hade jag vart nykter så hade jag kanske haft en chans att ge tillbaka, men men.. tänker inte bry mig mer om det för han fick tillbaks ändå. Tycker bara att det är fett irriterande och sjukt när folk kommer från ingenstans bara och klappar till än, vad är det för fel på folk egentligen ?

Är öm i ansiktet och går nu vidare med livet med ännu en händelse att berätta för barnbarnen senare i livet.

Men vill också ge all min kärlek åt Carro som med Chips mitt i natten, när dem väl hade kommit hem, åkte tillbaks hela vägen hem till mig för att lämna min blodsockermätare  <3  Ni är värda eran vikt i guld, min morsa blev verkligen chockad och bara: säga vad man vill men vilka kompisar alltså.

Så yeaap, ironin alltså * suck *. Jag har även aldrig trott på att man vinner på Lotto ( försöker se om ironin fortfarande sitter i  )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0