DUSCHAD

Waazuuup ma peeeps!!


Sitter här vid datorn nu och har äntligen fått igång internet, funkade inte den senaste halvtimman - jag hann börja knyta repet för att hänga mig i  ;p 

Har i alla fall just duchat och jag känner mig ren! Har ju dansat i 3 & ½  timma och ah, ganska ansträngande. Men det jag stör mig på är att jag börjar svettas efter 5 min och då är jag inte ens ansträngd, skit jobbigt verkligen. Sitter och funderar på det där med att spruta in botox i pannan så att körtlarna inte kan producera svett * nej det är inget skit, folk gör det verkligen och det är inget skönhets ingrepp * för det stör mig verkligen att svettas så mycket. Samtidigt är det fan farligt att svettas så mycket för jag kan seriöst halka när jag dansar, eller någon annan också.  Detta är fan inge kul!

Men men, har inge planer för idag.. Sue frågade om jag ville komma till henne för att ha schlager kväll men är så jäva trött så tror inte jag orkar, samtidigt har jag nog inget busskort eller så för syrran tog farsans kort  :/ 
Så det blir en ta-det-lugnt-kväll med farsan tror jag  :)   

Imorgon är det ishockey i alla fall, yeeaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0