DANCE, DANCE!!

Haaajdiie hoooeee!


Dansen var grym! Hehe är så glad nu.. på baletten gick det som vanligt, svårigheter upp my butt men jag försöker verkligen  :)  Men på streetdancen så började vi på en ny dans som vi ska uppträda med och den var amazing! Alltså det var så bra på ett liksom roligt sätt, man kan leka så mycket med den dansen och så passar den våran grupp så bra verkligen för ah som Jonas sa, att vi är väldigt jazziga så streetdance med jazziga influenser eller liknande passar oss perfekt  ;D  MIIHI!  Me so happy  x) 

Elin is also back efter att ha vart två veckor i Österrike och haha, alltså hon är så jävla skön! Älskar att vara med henne för hon är sån härlig tjej  x)   Passar min stil precis hehe.. Sen snackade jag med farsan i telefon nyss och vi pratade om ungerskan, bilkörning o.s.v och blir så glad bara av att prata med honom  (^^)  Så yeeaap, jag är happy nu mwuoohahaha!

Imorgon blir det 2.a dagen på praktiken * suck * men även my-day-off. Ingen dans, ingen ungerska... så det blir ishockey och även plugg * OH PLEASE GOD MAKE ME STUDY TOMORROW * imorgon, ska bli så skönt att få gå på en match igen.. hade velat dra i söndags. GO BOYS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0