BIVERKNING UTAV FYLLA.. UTAN FYLLAN!

OMG!!!! Baaakfyllaaaaa...


Skulle man kunna tro i alla fall.. Har värsta huvudvärken och är liksom öm/spänd under hakan/mot halsen så nej, mår inge bra. Men tänker ändå dra mig mot dansen och tänker fan delta för jag var inte med förra lördagen för att jag började bli skit förkyld, suck!

Men shit alltså, i natt så sov jag verkligen som en stock! Liksom jag brukar aldrig sova i raksträcka, jag vaknar alltid minst ett par gånger under en natt men nu var jag så jäkla trött att så fort jag la mig ner i sängen så somnade jag. Jag förstod det för Melinda ringde och väckte mig ca 30 min efter och jag tänkte då bara: fan, somnade jag så snabbt ?  x) 

.. och det var skiiiit skönt. Lite tråkigt är ju att man måste upp så jävla tidigt, har redan käkat frukost och ska bara fixa lite med håret sen drar jag mot 3 & ½ timmars dans  -  YEEAAJAAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0