BEBISAR IS LOVE!

Heeeeej  ;D 
Är glaad fastän den sprängande huvudvärken..


Kom hem för en liten stund sen från broor  <3  Har haft det så jävla trevligt, käkat god mat, fikat och umgåts med ungarna.. först när vi kom dit så var det lite jobbigt för ungarna ( Måns och Alfons.. eller ah, Alfosch som farmor säger ) är så blyga och det är ju speciellt för att vi inte vart där på hur länge som helst och det tär verkligen på mig att vi inte syns oftare  men samtidigt så visste jag att dem skulle vänja sig för dem är typ blyga mot alla i början men men, så det slutade i alla fall ( där kom det igen.. vad kan de ha tagit, 1 min ?  ) med att man sprang runt och lekte med dem.. jag underhöll en utav ungarna genom att puta och hålla på med läpparna så att han inte fick tag i mina piercingar även fast han försökte haha.. så jävla sööötaaa!!!! HAHA!!!

Dör liksom varje gång jag är där för dem är verkligen så GRYMT söta och jag är så där att jag älskar små bebisar liksom och Måns är typ 9 månader så han passar perfekt för mig hehe.. och ja, jag vet att namnen är de sista man vanligtvis skulle välja men ah.. we'll all just have to live with them, haha!

Har även snackat med brorsan om att övningsköra med en utav hans kompisar för han tycker inte att det är OK att spendera så mycket som jag vi hade tänkt göra på en intensivkurs liksom.. så ah, gärna för mig säger jag då. Sandra ( hans tjej ) ska även ta min bil och dra med den på besiktning nån gång i veckan tror jag.. blir till att syskonen kommer passa skit ungarna då hehe, samma där - gärna för oss!  Hehe..

Så ja, vi har haft en underbar dag.. kom ju som sagt hem för en liten stund sen och har just gjort en skylt åt min farbror som han ville använda på sin 50-års fest på lördag och ah, det kommer nog bli massa kul med mycket käk och mycket dricka haha! Jag kan ju låta skylten tala för sig själv:




... och något säger mig att den här skylten inte handlar om maten haha  x)  Så det ser jag verkligen fram emot. Jag absolut älskar sånna här 30, 40 och 50 års fester  ;D  Mitten åren är också roliga ( 25, 35, 45.. )
Men imorgon är det första dagen på praktik så det kommer bli något nytt.. är fan nervös  ;p   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0