ÄPPELPAAJ IS THE SHIT!!





Efter maten får jag oftast fetaste socker suger, liksom major sugar cravings! Så luskade runt i köket nu för något gott att äta men hittade ju inte precis något.. "Kladdkaka" säger morsan för hon hade köpt någe kladd/choklad-kaka men vi har alltid det känns det som så jag har tröttnat på det så nej..  meeen, äppelpaj dock! DET är en heeelt annan sak  (^^) 

* tittar på morsan med valpögon *

"Om du går till Tempo och köper äpplen så kan jag väl göra det"
Haaha där gick du på en nit morsan för såklart sprang jag upp och köpte äpplena  x)  Så nu sitter jag i iver och väntar på att morsan ska börja dega heehe, mwuooohahahahaa!!!


Kommentarer
Postat av: jen

Mums!! Låter underbart gott! Äppelpaj här också och igår när jag kom hem från World Challenge hade mamma bakat en kladdkaka ;) Måste nog gå och ta en lite bit nu! Ses snart hoppas jag, pussmedkramar

2009-03-09 @ 14:20:12
URL: http://jennyeast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0