AFRICAN BLOOD!

Whooooooyeeeeeiii!  FREEESTYLEEE PLEEEAASEEE!!!   ;D 


Har just lyssnat på den >här< låten de senaste minuterna nu ( tryck på ordet så öppnas youtube i en annan ruta så kan ni lyssna på låten samtidigt som ni läser mitt inlägg ) och jag är så på!  KOM IGEN!!! * hoppar upp och ner, kör efrican mooves *

För seriöst det här är en sån jävla klockren låt, den tar igång en på en gång liksom och med trummorna i bakgrunden och afrika beatet så får man, i alla fall jag, känslan av att bara vilja släppa ut sin inre apa. Sin inre mumbo-jumbo-neger som dansar för regn! * inge rassistiskt med neger här, we're all the same.. bara att de färgade oftast dansar bättre haha *

Jag har stått i mitt tiiny,wiiny rum nu och hoppat så är aldelles slut.. jag skulle döööö för en egen danssal,  LOVE!
Men vill bara att vi ska ha freestyle dancing igen på Streetdancen ( kommer vi nog inte ha på ett tag ) och att man sedan kommer sätta igång den låten för då kommer jag verkligen få alla att FLIPPA! För det är inte många låtar som får mig att släppa löst som denna  x)  Kommer byta namn till Shaneiqua och dansa för regn som om att det hade vart torka de senaste 20 åren.. hahaa  xD  Ni märker väl hur freaked out jag är just nu  - ADRENALIN, a wonderfull thing haha  ;p 

Blir i alla fall studentskiva idag.. får se hur det går för jag måste liksom upp 09.00 imorgon för dansen så jaaa.. det kan gå hur som helst haha! Men är ändå glad över att man ska få träffa Sabine och Sabrina OCH alla andra så klart men har inte träffat S&S på så länge, älskar dem girlsen  :) 


Let's just pray to the lord above that my hair will stay fit! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0