WORK + CUPCAKES!

Så, nu är man hemma från jobbet och damn! Snacka om att jag har haft ont i nacken udner hela dagen... varför lär jag mig aldrig: värm upp nacken innan du börjar dansa african dance på dansgolvet haha. Men som tur är så kände jag mig inte lika dum när Elin erkände att hennes nacke var exakt lika pippad haha  x) 

På jakten mot den perfekta muffisen då da så köpte jag idag florsocker och vit choklad  ;)  Varför undrar ni ? Jo för jag har tänkt att göra choklad/brownie-muffins med gräddtopping och den gräddtoppingen har jag tänkt doppa i smält vit choklad  -  vad tror ni om det ? någon som vill smaka ?

Hehe, men dum som jag är * doh * så glömde jag chokladen och florsockret på jobbet haha  x)  Så ah, blir till att dra till jobbet någon dag och hämta upp det * suck * och jag som ville göra det här på söndag på dagen... kommer inte orka vakna tidigt på söndag för kommer säkert vara bakfull och kommer inte vilja göra dem på kvällen så får se hur jag gör. Men jag ska göra dem någon gång i alla fall  :) 

Men nu ska här hjälpas till! Ska hjälpa morsan med sista sakerna inför imorgon  ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0