VUXEN-DAG

Mors, mors!
... hej på folket.


Så, nu sitter man här och känner sig allmänt lugn faktiskt. Gick upp 10.00, gjorde iordning mig, duschade och sånt.. sen så satte man igång med att plocka ner en massa saker till källarförrådet  -  fyfan va mycket skit vi har alltså!
Seriöst helt sjukt, men ah så det fick bli dagens träningspass hehe - gjorde allt detta innan jag hade käkat frukost också så då bränner det ju på fettet istället för maten i magen mwuoohaahah * Niklas tror att han har kört värsta passet *

Så ah, nu ska jag chilla lite bara sen röjja upp i rummet och sen vid 14.30 så ska jag dra ut mitt arsle till busshållplatsen för att dra till jobbet, ska bli skönt  :)  Ska även försöka få reda på lite mera saker om andra arbetsplatser också. Detta kommer bli en sån där vuxen dag där man planerar allting och gör massa nödvändiga saker haha.. funderar även på att göra muffins när jag kommer hem sen som jag då kommer bjuda på imorgon. Liksom det är ju verkligen lätt och samtidigt så låter det ju inte så värst mycket när man gör dem så att jag börjar göra dem vid 23.00 ikväll gör väl ingenting ( ? ) Hehe  x)  Ska se till att köpa sånna där silver-kule-strössel också, Niklas ska gå all in med dem här muffisen haha..

JUSTE!
Note to self: Köp florsocker, haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0