CUPCAKES FTW! DEN PERFEKTA KILLEN!

Cupcakes..
like tiny, tiny dreams that you can eat!


Och cupcake hysterin fortsätter hehe  x)  Igår i alla fall så hade jag min studentmottagning och den var så jävla rolig alltså, hade fullt med folk som kom och eftersom det var drop-in så kom det nytt folk hela tiden haha  x)  Tråkigt bara med datumet för hade jag kunnat ha det tidigare så hade jag kunnat få med fler kompisar men dem närmsta hade antingen sin egna studentmottagning då eller så var dem i syrien så ah.. you can't have it all ;) 

Fick en massa kuvert med dessa pappers lappar i som har en massa nollor på sig.. undra vad man kan göra med dem!
Men den bästa presenten var lätt Wazzi's present haha: En korg med en bukett blommor, ett kuvert, ett skit grymt halsband och Jamals egna hembakade vanilj bullar!!! Han hade fått inspiration av mig sa han när vi hade pratat om cupcakes haha! Jag doooog för han hade verkligen rätt över att det är en så så grymt rolig och personlig present alltså  ;D  Så det blev jag verkligen glad över..

Sen höll jag på att smälta när jag såg min mosters present: först ett kuvert dåra haha men sen en liten student porslinsgubbe och hon jag fick värsta chocken när jag såg den och bara: DET ÄR JU JAAG ?!!?  HAHAHA! Då hade hon målat hans hår så att det såg ut som jag hahahaa, var skit lik  x)  och det är verkligen sant, en present kan verkligen vara värd miljoner när man märker att personen som ger dig den har lagt ner lite extra tid på dem  :) 

Så igår var verkligen en dag att minnas för jag hade det verkligen så kul och jag förstår verkligen nu vilka underbara vänner och vilken underbar släkt jag har  <3 

Men idag då så hade ju då Jamal sin studentmottagning och inte kunde jag vara sämre än honom då så jag bakade 12st stora cupcakes till honom som jag gjorde extra fina och allt. Kommer ner dit och ger honom - stor hit! Sen senare när fikat börjar delas ut så ser jag hur vissa ungar har fåt tag i några cupcakes haha, så hör jag en unge som säger till en annan: skynda och ta snabbt, dem är kanske slut nu!

Så jag börjar ju liksom bara: Jaamaaal.. du kanske vill försöka få tag i en cupcake nu ?!!? HAHA! Men vad händer ? Dem hade ätit upp alla och alla var som cp för att dem inte hade fått några, några ungar satt och grät för att dem också ville ha - ALDRIG ATT JAG GÖR OM DETTA! Tänkte jag hahaha.

Men jag lovade Jamal och hans lillebror att jag skulle göra nya till dem eftersom dem inte hade fått så efter studentmottagningen så gick jag hem och gjorde dubbla portioner eftersom jag vet att dem kommer gå åt. Fick ihop 32st så lämnade dem, och jag svär jag dog av kärlek när Jamal skickade ett sms till mig efter att han kommit hem och sett cupcakes'n:
Fan va gullig du är. Det ska vara svårt att matcha detta.
Du är värd det ord inte kan beskriva. Puss på dig och din familj. <3


Veeeem skulle inte dö av ett sånt sms ?!!? HAHA! Alltså det där gjorde verkligen min dag för det finns ingen annan kille som jag älskar mer än Jamal. Han har funnits där hela mitt liv och han är den perfekta människan verkligen :) 
Men så ah, allt detta var grymt lyckat och Jamals familj bjöd på underbart god mat, asch såg dolma också men hann inte få tag i något haha  x)  Men tack Jamal för att du är den du är  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0