TYCKS ?



Borde jag starta mitt egna café ?
Bjuds på ? Jo cupcakes och Banana Smash haha  x) 

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Jag bakar aldrig...och då menar jag aldrig! Men jag blev så inspirerad av dina cupcakes så igår när det regnade som värst bakade jag bullar! Mina barn fick en chock för de kan inte ens minnas när detta hände sist!

Fast dina cupcakes ser godare ut än mina bullar! Kanske starta ett sommarcafé med kaffe, cupcakes och lite underhållning i form av dans!

2009-06-15 @ 21:35:00
Postat av: Niklas

woohoo, jag har blivit en inspirationskälla haha x)

hehe ahmen fan funderar på de, ett litet stånd på stan med cupcakes, kaffe och banana smash ;D kommer bli en hit!

2009-06-17 @ 21:12:28
URL: http://longlivethe90s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0