TOUCHED BY GOD ? YES SIR!!!

DAAAAAAMN! 
Touched by God himself..


MASHALLAH NIKLAS IS IN LOVE HAHAH x)  Kommer nig ihåg den dära snubben jag skrev om förut som stoppade upp tiden completly för att hans ass var en fröjd för ögat ( ? )  Ah i alla fall, såg honom idag och jiiiszeeees, lord have mercy!!!

IT AIN'T NORMAAAL!!
.. but I love it though, haha..



Alltså den här snubben har den största 'tiz' jag någonsin sett, alltså hallå ?!!? I mean it was maadee to be looked at haha  x)  ... ah, ville bara få skriva av det. Skulle han komma och bara: hänger du med hem ? Så skulle jag vara hos honom på 5 sek, avklädd och redo och jag skulle inte komma ut på en hel vecka!! Haahaahahaha


Kommentarer
Postat av: Jacqueline

fan va skön du e haha!

2009-07-04 @ 21:35:37
URL: http://JRova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0