MINNESSTUND FÖR MICHAEL!

Hellu gott folk!
Kanibalism på gång ?


Har inte skrivit mycket för har inte haft viljan.. har vart lite fucked up den senaste veckan men nu börjar man stabiliseras.
Orsaken till allt detta är som många nog fattar p.g.a bortgången utav Michael Jackson som var enormt stor gud för mig!

Kommer förhoppningsvis börja skriva lite mer snart men ville bara hoppa in och säga att på tisdag ( 7/7 ) så kommer fans från hela Stockholms området och mer samlas på Plattan för att hedra Michael. Sörja tillsammans och hedra honom för den levande legend han var.. som en egen begravnings-ceremoni, ett sista farväl.

Jag själv kommer åka med 2 andra härifrån Östertälje och kommer möta upp kompisar där så kom gärna alla som kan. Klockan 16.12 är tiden då alla kommer samlas och vi kommer ta 15.00 tåget från Östertälje.


Michael gav så mycket i sitt liv så det minsta vi kan göra är att tillsammans ge honom en tyst minut.

Kommentarer
Postat av: Skolfröken G

Lägg en blomma från mig också! Jag är i Småland och har ingen möjlighet att ta mig dit. :(

2009-07-06 @ 07:51:12
Postat av: Niklas

Okidoki, det ska jag.

2009-07-06 @ 12:56:30
URL: http://longlivethe90s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0