MICHAEL JACKSON - THERE NEVER WILL BE ANOTHER!

ooooooh, jag kan inte förstå det.. hur kan en person så stor som Michael ha gått bort!!


* Stereon spelar just nu upp: SOMEON TELL ME WHY *


Jag fattar det inte.. det är inte logiskt hur någon så stor och magnifik kan ha lämnat oss.. det var ju min tur att få se honom!!

Har just kommit hem från minnesstunden uppe på Sergels Torg och det var jätte mysigt verkligen. Dem hade en liten stereo som dem spelade Michael´s musik med och så hade dem prytt en utan pelarna där med affisher och bilder på Michael, så grymt vackert!  Själv la man dit 2 ljus och en affisch på Michael som ung.

Det gör mig verkligen så ledsen det här, kan inte förstå och börjar bli seriöst irriterad på folk som säger: det kommer gå över, det är ju inte som om att du kände honom eller det är ju inte som om att det vore en släkting till dig - men joooo!

Ni fattar det inte då, hur det är att ha en person som du följer genom ditt liv och som du ser upp till som sedan går bort. Jag har gråtit hur mycket som helst över detta för det känns verkligen som om att han vore en person som jag känner, en person som jag skulle kunnat vara släkt med mm. Det gör verkligen det...
Och jag om någon vet hur det är att förlora någon nära så kom inte ens och snacka om det med mig, så jag vet att det kommer bli lättare att leva med.. men det gör det inte lättare just nu. Låt mig, låt oss sörja !

För enligt mig så var han den störste. Det fanns ingen före honom som uppnått lika mycket som han gjort och det kommer heller inte kunna komma någon som kan göra det... det han gjort är mer än vad folk kan drömma om och därför har en jorden förlorat något stort, en person som levande redan då var en legend. Han var något unikt och ingen är ens i närheten utav hans storhet!  Michael Jackson var känd för att ha dem största och mest ihållande fansen av alla kändisar som finns och det är ju bara för att vi förstod hans storhet medan han levde - vi förstod att han var och är den störste!

Sen kan jag även säga att mer än hälften av alla som kom idag var i min ålder och det är också en sak som Michael är känd för, att hans fans är så unga att dem inte ens levde under hans storhetstid och bara det bevisar att hans musik kommer leva vidare för vi kommer leva i minst 50 år till och jag och många fler kommer sprida hans musik till de som kommer efter oss!


MICHAEL! Du är extremt saknad men du kommer förevigt leva igenom oss.
Du är saknad men inte glömd!
Michael.. jag kommer alltid prisa dig som en gud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0